Gaia, training, life in Stockholm.

4 maj 2012

Publicerad 2012-05-04 11:36:08 i Allmänt,

Då var det fredag och helg igeeeen!
Klev upp 8 idag, bytte om och cyklade iväg till gymmet. For förbi Willys och köpte lite energi!
Riktigt härligt att vara på gymmet, jag undrar varje gång jag kommer dit varför de dröjer så länge mellan gångerna, skärpning nu!
Cyklade hem sen och nu sitter jag och äter lite lunch.
Skulle egentligen varit ledig i helgen men jag jobbar Malins helg för att hon ville byta, men vädret ska ändå vara skit så de känns lugnt :D





Ne nu ska jag vänta på svar från Marika när vi ska ses så jag vet om jag vet hur dagen blir! En dusch kanske är en bra början?


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela