Gaia, training, life in Stockholm.

3 maj 2012

Publicerad 2012-05-03 22:46:16 i Allmänt,

Imorse hade jag tvättstugan 7-10 och medans gick jag ut på promenader, sköönt.
Sen cyklade jag till Chrille och hämtade Cissi från hans granne och promenerade tillbaka till mig med henne och cykeln. De tog typ 1,5 timma.
Sen duschade jag oså åkte vi buss till Söder. Gick en promenad dära och sen satt vi i en park och myste.
Jag gick förbi en hundpark också, de är så häftigt. Man går in i en park mitt i stan där hundar springer lösa och man som ägare kan sitta på en bänk och chilla, soft!
Sen vid 4 åkte jag tillbaka till Chrille och lämnade Cissi, for och kasta soper åt han medans han for ut och sprang sen drog vi till Sickla och kollade på glasögon.
Sen blev de Söder och ta en fika ikväll och vandra runt, kom nyss hem!








Ledig imorrn med.
Träffa Marika och träna är det som står på schemat på dan!
Gonatt

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela