Gaia, training, life in Stockholm.

24 maj

Publicerad 2012-05-24 22:35:14 i Allmänt,

Nu var de länge sen jag har orkat skriva!
Händer saker varje dag så jag minns långt ifrån allt. Har hunnit vara hemma till LÅ iaf, var trevligt o träffa alla. Kände dock när jag satte mig på planet tillbaka att , fytusan vad rätt val jag har gjort. Ville bara tillbaka till Sthlm!
De känns faktiskt väldigt kul att jag tycker så.
Jag har varit ledig igår och idag. De är väl dom dagar jag minns, hehe.
Igår solade jag hela förmiddagen, sen in till stan och mötte upp Marika oså följde hon när jag tatuerade mig. Sen gick vi på Tele2 och klagade på hennes mobil, sen på stan ensväng, kollade i kokböcker och disskuterade LCHF. Sen på kvällen tog jag och C en promenad inne i stan med Cissi.

Idag har jag gått en promenad till stan , sen mötte jag upp Camilla oså åkte vi till Sjöstad och åt Sushi och stekte i solen . Fytusan, de var svimmningsvarning idag, so hot!
När hon drog vidare på sina äventyr så tog ja bussen hem och hoppade i bikiniin och stekte nån timma.

Nu ikväll har jag och C varit och låtit Cissi bada, druckit kaffe o chillat på en brygga och klättrat upp för Hammarby backen. Var rena döden upplevelsen att gå nerför (brant som satan, steningt) i ballerina skor haha.

Imorrn är de jobb igen, 12-20. Löön också, efterlängtat.

Nu ska jag äta glass med brownies , ville att Camilla skulle va hemma så vi kunde lira fotboll men hon jobbar till 12 inatt. Hon föreslog match inatt men ja kmr ha hunnit däcka!

Slänger in lite bilder från telefonen..













/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela