Gaia, training, life in Stockholm.

14 maj 2012

Publicerad 2012-05-14 10:20:38 i Allmänt,

Igår var sämsta dagen på jobbet på länge, jag var så sjuukt bakis. Fytusan. Min mage ville inte alls vara med!
Somnade 8 igår kväll. Allt jag åt igår smakade skit fast de egentligen är gott! Donkenburgaren var väl de som smakade bäst.
Ne fytusan för o dricka dagen innan jobb .

Skönt med Måndag och nya tag nu! Gick en promenad nyss, nu har jag duschat och ska cykla till jobbet på ett tag. Jag insåg just hur mkt pengar de gått på senaste, shiiit.. snackar inte några få tusen lappar utan mkt mer! måste skärpa mig.
Prio 1 är att sluta äta ute på veckorna och ta med / laga mat.

På Torsdag sätter jag mig på planet till Luleå! Men föörst, 3 jobb dagar .

Egopix innan fest + ett från morgonprommisen imorse.






/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela