Gaia, training, life in Stockholm.

10 maj 2012

Publicerad 2012-05-10 06:02:24 i Allmänt,

Heej igen allihop! Ett tag sen jag skrev nu, yees..
Kan lista lite grejer som hänt som jag kommer ihåg..

* Fått veta att jag fick semester hela Juli, WIHOO
* Spräckt skärmen på mobilen till ett spindelnät, mindre kul
* Köpt nya löparskor och ska ta tag i löpningen
* Bokat hemresa 17e-20e Maj (kommer inte hem under hela sommarn sen så jag passar på nu)
* Umgåtts med Marika & planerat in massa vi ska göra här framöver, varit på hennes killes Func-kväll och lyssnat     när dom spelat
* Kommit på en till tatuering jag ska göra, ska söka upp en salong och boka tid
* Pratat med min syster Emma för första gången sen jag flytta hit
* Lattjat basket på gatan med Camilla ( bra kvällssyssla)
* Leder en sultävling på jobbet där vi tävlar vem som gjort mest sulor i MAJ månad, den personen får en gratis ledig dag + nå annat.
* Ska få min första lön från nya jobbet nu i Maj, spännande o se hur mkt de blir
* Stött på en Lulebo (Monica) helt spontant när jag skulle gå och köpa kaffe på lunchen, kul!

ajaa nu vet ni lite. Och varför är jag vaken nu ? Joo jag vaknade bara av mig själv. Har börjat känna mig lite krasslig..
Jag var ledig igår och även ledig idag!


http://fashionbyelin.blogg.se/2012/may/pears.html

Inspiration från en blogg.. Har köpt likadana shorts fast i aprikos, ge mig sommar NU!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela