Gaia, training, life in Stockholm.

Soooligt

Publicerad 2012-03-06 16:22:47 i Allmänt,

Klev upp kl 7 , drack the och spurtade ut på morronprommis halv 8.  De var riktigt härligt! Gick en lång sväng , på isvägen oså.
Sen gick jag in och åt frkost, städade lite och satte mig i solen på balkongen ett tag, den värmer fan!
Sen promenade jag till Inpuls och mötte upp Sanna för ett pass, de var nice. Klängde i sånna där ringar i taket också, as kul haha.
Sen gick jag förbi och köpte linser innan jag promenerade hemmåt. Vilket kanon väder alltså, vill knappt vara inne.
Käkar middag nu och sen ikväll ska jag och Hanna ut på en promenad, mkt promenera men de är skönt.
Fortsätter jag såhär & inte är sjuk så kaanske formen är fit till sommarn, har målet i skallen.



Rivna morötter, keso, avokado, pangasiusfilé, tomat = mums!


Nu ska jag adressändra!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela