Gaia, training, life in Stockholm.

Rubrik torka

Publicerad 2012-03-01 13:48:52 i Allmänt,

Imorse var jag först och lämnade bilen på Vattenfall med pappa i garaget så den ska få tina, så hade världens bästa pappa tvättat o städat den också :) Ska nog sälja den nu.
Sen var jag på vårdcentralen och förlängde mitt recept på ppiller.

Nu har jag och Emma varit på stan oköpt lite nytt och sen solat , guu så skönt de var! vart en snabbis men vi är ju effektiva ;)
Nu har jag ätit lunch och ska till Storheden och klaga på min telefon.
Sen ikväll blir de hämta bilen och gym med Sanna.

Nu är de klart med uppsägningen på jobbet också. 29 april är de sista dagen för mig ( ursch va hemskt ) haha. Sen bär de iväg!

Tog lite ego pix nyss ;P






Sommarlängtan ? JAA!!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela