Gaia, training, life in Stockholm.

Pensionär

Publicerad 2012-03-07 07:24:45 i Allmänt,

Japp, jag är fan en pensionär när de gäller att vakna. Hade väckarn på 7 idag men vaknade såklart halv 7.
Har gjort mig thé och snart ska jag klä på mig och ut på en morronprommis.

Satt och kollade på biler och jag kan lägga upp en sen maj förra året, det är mitt mål till sommarn!
Det är dom byxorna som jag inte får igen nu och måstat köpa nya. Nått att kämpa efter!!
Jag var sådär just när jag flyttade till pappa men sen barka de iväg när det ALLTID fanns nå gott att äta hemma hos dom & då äter man ju såklart vilket resulterar i nått inte bra.. men de är bara köra bort de nu!




Jag hade behövt börja kolla vad jag ska ha kvar för grejer, packa ihop dom och kanske städa lite bättre så att de inte allt kommer på en gång. Men jag är ju en sån, "Det man kan skjuta upp, skjuter man upp" haha. Så sista veckan blir nog hektisk kan ja tänka mig.
Idag ska jag på nått pass med Sanna eller bara gym, kanske prommis med hanna, tvättstugan och köra min bil till pappa.


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela