Gaia, training, life in Stockholm.

Ovanlig men skön lö...

Publicerad 2012-03-31 21:38:55 i Allmänt,

Ovanlig men skön lördagkväll, japp! Medans andra tycker godis, super, tofflar i soffan så svettas ja på gymmet :P
Åkte med Emma till mjölkudden & sen promenerade jag till gymmet & proppade in grym musik i örona och körde ett "myspass", långt men inte såå effektivt kanske. Men skönare än att vara hemma o dega!
Trode ja skulle vara själv men de var säkert 10 andra där också. Kännde också att NU är mina skor helt SLUT, kastar dom imorrn för ja fick såå ont i bena idag.
 Sen gick jag och soolade.

Idag var pappa in på jobbet med sötaste Gabbe, han spydde på mig haha. Åh han är så sööt och han kommer växa tills ja ser han nästa gång!

Nu ska ja göra the och varma mackor & dricka en proteinshake,

Imorgon är de PACKNING som gäller och jobb, sista dagen med gänget :(





/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela