Gaia, training, life in Stockholm.

Mensvärk from hell

Publicerad 2012-03-28 19:32:13 i Allmänt,

Har aldrig haft de förrut men nu när ja fått de igen efter ett halvårs uppehåll så då får ja de som bara den. uääh, har halvt velat dö hela dagen idag. Men jag tog mig en prommis med Zimba till Storheden och tillbaka, gymmat , köpte med en sallad hem som jag åt innan jag har städat hela lägenheten åt mammsen.
Nu käkar jag potatisbullar (grymt länge sen) typ min favvomat förrut :P Med mormors lingonsylt!

Nu funderar jag på att gå till pappsen ensväng.
Känner mig lite halvrik idag faktiskt men då har jag ju blivit av med grejer också!


Imorgon ska jag kolla om jag behöver fixa nå mer innan jag åker, sista dagen de hinns för sen jobbar jag resten.
Ska ta en promenad med Hanna när hon slutar skolan. Ska träna. Ska kanske till farmor med pappa & fixa nå grejs.






/ Johanna

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2012-03-29 11:41:34

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall kolla in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör! :)

Jag var lite skeptisk mot detta i början, men nu efter 3/4 dagar så har jag tjänat ca 560 kronor, och jag har knappt några läsare. Helt otroligt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela