Gaia, training, life in Stockholm.

Härlig start

Publicerad 2012-03-02 09:29:53 i Allmänt,

For på gymmet 7 imorse , kunde inte maxa för jag känner mig nästan helt bra men inte 100%. Promenerade på bandet istället för att springa oså.
Hittade nå jätte roliga band man kan göra övningar i, TRX band. Gjorde dock bara en övning för jag visste inte vad man kunde göra men här finns ju inspiration!


Nu har jag duschat och ska fixa mig, sen jobb 11-20. De är så hiimla härligt när man börjar få vårkänslor. Solen lyser, asfalten börjar ta över snön, lovely!

Igårkväll körde jag och Sanna ett benpass på Inpuls, Shopping och guu så träningsvärk i benen nu, de är min svaga punkt har ja kommit på, hatar ben haha! men de ska de bli mer av fram till sommarn så man trimmar rumpan lite ;)


Ha en bra Fredaaaag! / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela