Gaia, training, life in Stockholm.

Five days to go

Publicerad 2012-03-27 20:58:47 i Allmänt,

Idag hade vi lite happening på jobbet, en snattare! Då blir alltid adrenalinet på topp:P Vi fick fast personen, somvanligt! Per är kiing på o löpa :D Jag sprang en bit men han fick snabbt ta över haha.

Blev väldigt överraskad av ett samtal på jobbet idag.. Men de var ett positiv sådant, blev glad, japp de blev jag!
De gjorde nog dagen.. :)
Sen begav jag mig iväg till Inpuls ensväng men de blev en kort sväng. Var skit mkt folk där och ja hade ont i maagen så ja sprang ett tag och promenerade + nån magövning.

Nu har jag duschat och gjort kvällsfika. Är ledig 2 dagar nu! Förbeställde taxi från Arlanda idag också, ja är så illa tvungen för o kunna ta mig + att hinna till jobbet (vilket ändå blir stressigt!)
Nu ska ja kolla nå serie på datorn.





/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela