Gaia, training, life in Stockholm.

Bra start...

Publicerad 2012-03-20 09:18:34 i Allmänt,

Bra start på dagen idag med ett löp/promenad pass runt Porsön.
Min plan var ju att springa hela rundan meen, nöjd ändå.
Sprang Kronan-ner på lulsundet-mot björx och till Stil, där promenerade jag till Kallkällarn-Bviken-Östermalm och Kronan igen. En timma blev de!
Fick ett sms att min mobil fanns färdig o hämta ut nu så ja har duschat, ska torka håret och hämta den sen!
Funderar att promenera ut dit, de är ju såå bra väder.

Funderar på o dra o handla också, min kyl har sett ut såhär i en vecka eller nå? haha..
Men de blir inte nå mkt för till helgen flyttar ja ju till Gstad i en vecka.

 

Ne nu ska ja rensa telefonen på allt ja hunnit he dit o sen bege mig!

 

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela