Gaia, training, life in Stockholm.

Bokat & betalt

Publicerad 2012-03-19 21:39:10 i Allmänt,

Imorse fixade jag allt klart. Bokade flyg så 06.30 den 2 april bär de av. Fixade så cykeln får åka med också.
Han med en timmas morgonprommis också men fick slopa gymmet.
På lunchen gick jag till Elgiganten och frågade hur de går för min mobil, vill ju ha tillbaka den innan ja åker och den skulle komma den här veckan o den är lagad!! lät de som. överlycklig, trodde nästan inte att de skulle gå så bra.
Nu har jag kommit hem från en stund sen. Samtidigt som ja får 30 minuters gratis promenad varje kväll så är ja lite less på att alltid MÅSTA gå från bussen långt borta samma sträcka varje kväll, skönt o slippa sen.

Imorgon är jag ledig och då är planerna.. Boka och eventuellt ha tvättstugan om de är ledig direkt, gymma, promenera och färga hannas hår. (kanske köper en själv och gör ja med, grymt sugen!!)






/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela