Gaia, training, life in Stockholm.

8 Mars 2012

Publicerad 2012-03-08 21:42:53 i Allmänt,

Imorse gick jag upp redan kvart i sex, tog bussen till stan 06.27 och tränade. Sen gick jag och solade en sväng, handlade nå havredryck på Konsum innan jag hoppade på bussen till jobbet. Effektiv morrn om man jämför med andra som sover tills de är dags att kasta sig i bilen/bussen o åka ;)

Nu har jag promenerat hem från bussen (Kvantum) och sitter med hårfärg i håret. Jag hatar att ha utväxt för håret se smutsigare ut fort :p Men snart är den borta!
Sen ska jag göra ansiksmask och smörja in mig med Brun utan sol som jag köpte från Apoteket idag. Man känner sig såå mkt fräschare med färg ist för blek, hojja. Folk får tycka vad dom vill att man kanske pressar solarie o sånt men jag avskyr o känna mig blek!
Brun utan sol har jag inte använt sen jag och Hanna? tror ja de var , köpte i typ 7an kanske? eller nå, länge sen iaf och då kommer ja ihåg att ja fick bajsmärken av den o fläckigt blev de och den luktade illa haha. Men den här vrkar bättre!

Just nu ser de ljust ut på bilförsäljningsfronten! Vi får se efter helgen :D Måste till pappa imorrn o städa den efter jobbet innan ja åker..

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela