Gaia, training, life in Stockholm.

5 mars 2012

Publicerad 2012-03-05 21:26:35 i Allmänt,

Imorse gick jag upp kl 6, tog min dagliga morgonprommis och sen hämtade upp Ylva för Pmöte på jobbet 8.30.
Sen efter jobbet drog jag direkt till Inpuls, shopping och mötte upp min träningskompis Sanna! Blev ett Biceps och triceps pass ikväll, ohhyes. Kunde springa 20 min på löpbandet utan att känna ont i halsen eller nå också, framsteg.

Nu äter jag lite och ska kolla gårdagens BB medans ja väntar på att ringa Chrille o prata lite. Om några dagar ses vi igen, naaajs.

Imorgon är dagens plan..
*Morgonprommis
*Gym med Sanna
*Fixa lite med bilen (grymt jäkla less)
*Tvätta o fixa hemma
*Kanske prommis med Hanna?


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela