Gaia, training, life in Stockholm.

2a mars 2012

Publicerad 2012-03-02 23:46:07 i Allmänt,

Idag efter jobbet for jag till morsan och åt kycklingpaj o drack the med henne. Vi surrade om allt o ingenting somvanligt. Ibland är hon så himla bra o prata med, min mamma<3 Blev kvar där till typ halv 11 och sen for jag till stan och mötte upp Amanda, Johan o några o pratade med dom. Amanda raggade mazdan!
Nu käkar jag digestivekex och dricker saft, japp de gör jag. Medans andra dricker öl :p

Jag förstår inte när jag ska bli helt frisk? har ont i halsen till och från! Kanske till sommarn att ja blir helt tipp topp ? känns nästan så. uääh.. Ja vilar några dagar, åker på gymmet, är halvrisig nästa dag. blä!

Nu har jag fått på papper att jag slutar 29mars (1april) från jobbet. Tänk, där har jag jobbat i 4 år och ska nu sluta, känns tråkigt värre men ja skulle ångra om jag fegade ur. De planerades avskedsfest åt mig på jobbet idag också, ännu hemskare låter ju de haha. & efter kl 12 skulle ja inte få vara med för då var de insparksfest åt Emma istället, hahah. De blir nog bra allting! Måste städa ur lägenheten om 3v typ, beställa besiktning.





Lite bilder från idag :P Jag är faktiskt grymt nöjd med håret. Använder endast 3 slingor, en på varsinn sida och en bak, annars skulle de kännas alldeles för tjockt o onaturligt.

Ne nu ska jag kolla BB avsnitt , sen sova!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela