Gaia, training, life in Stockholm.

29 Mars 2012

Publicerad 2012-03-29 16:50:59 i Allmänt,

Imorse fortsatte jag min packning, kastade ännu mer grejer och försökte krympa mängden som ska pressas ner i väskorna, de är inte kul alltså haha.
Sen åt jag en REJÄL frukost, gröt med linfrön + två mackor med ost ( inte vanligt enligt mig) men oj vilken energi ja hade på gymmet sen. Sprang på 12an och pressade mig på styrke ohyes. Märks ju tydligt när man har bättre energi, kanske dags sluta slarva?
Sen lämnade jag väskan i skåpet och gick en promenad med Hanna innan hennes jobb, surrade på och tiden gick snabbt somvanligt!
Sen gick jag på Kvantum och plockade en sallad innan jag åkte hem.


 nu ringde pappa att han var här ute, vi ska till farmor, tjiiing..

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela