Gaia, training, life in Stockholm.

28 Mars 2012

Publicerad 2012-03-28 10:42:04 i Allmänt,

Jag skulle ladda in massa nya kort från Phåånen nyss på Amandas dator men de funkade inte när hon inte har Itunes (antar ja) så de gick inte! Ids inte ladda hem de bara för nån dag.
Imorse har jag sprungit runt kyrkbyn och sen gått en bit , sen tog jag Zimba på en prommis runt Storheden.
Nu sitter jag och äter och väntar på att tvätten ska torka så ja kan hämta den. Sen ska jag till gymmeet!
De är skiit härligt väder ute!

Ni anar inte hur pepp jag är på vår! Gå i lättare kläder, jeansshorts , ett linne och converse skor, åhh ge mig <3
Jag hoppas de är bra väder på påsk så ja kan vara ute. Då ska ja typ åka in till stan och gå en promenad, cykla och kolla på nya ställen osånt. Ska gå förbi en frisör och göra nått (som ja typ vet) men de får ni se sen :)



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela