Gaia, training, life in Stockholm.

27 mars 2012

Publicerad 2012-03-27 10:31:07 i Allmänt,

Uuuääh vad man känner sig äcklig o svälld under "roliga veckan". Hade glömt hur illa de är, bläää not fresch haha.. Tur de är slut samma dag ja åker ;)
Imorse hämtade ja cykeln från pappa och cyklade till Hertsön och lämnade nycklarna till lägenheten sen cyklade jag omvägar hem för att få mer motion. Fyyfan va jobbigt i benen. Ja har konditionen men ben har ja totalt skitit i på gymmet eftersom de är så himla trist och jobbigt :P Okej, träning ska vara jobbig men ben är fan värst.
Men styrkan kommer väl nu när ja börjar cykla .

Nu har jag duschat o ätit. Jobbar bara 12-18 idag!
Jag har inte varit på gymmet på 100 år men de är så drygt o åka buss in nu. Men jag är ledig onsda, torsda så då ska jag bannemig de!
Tur ja har 1 minut till gymmet sen när ja flyttar :)


Sitter på Amandas dator och grävde fram en gammal bild, snart ett år sen.



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela