Gaia, training, life in Stockholm.

25 mars 2012

Publicerad 2012-03-25 21:55:19 i Allmänt,

Har minst sagt haft fullt upp heela helgen med flytt. I lördags började jag och mamma städa och packa alla kartonger. Sen på kvällen for jag till Annelie med tjejer från jobbet, drack lite o surrade. Mkt trevligt!
Fick ett jätte fiint armband från "Snö" av dom, så söööta! Kommer sakna alla..
Sen gick ja Ylva o Annelie ut på Invit ensväng och vid 2 tog ja nattbuss hem till gstad. Morsan satt o kolla på film när ja kom så ja gjorde lite kvällsmat o käkade med henne, sen var de natti!

Idag har vi fortsatt städa. Var förbi Jula o köpte mer flyttkartonger och så köpte ja o morsan med hämtmat o åt hos mig innan vi fortsatte.
Ikväll har ja o pappa kört släpet med grejer till farmor och ja har sålt tvn o tvbänken nu också! Nu är ja tom på grejer :P
Nåjaa känns bra.
Har nyss hämtat Amanda från johan. Var förbi o handla åt pappa o köpte godis åt mig, nu ska ja dö i soffan typ!

Jag fick schemat till mitt nya jobb idag, de var grymt! Precis som han sa. Fan va sköönt schema alltså, love it :) sommarn kommer bli skön ;)
Bara 1 vecka kvar nu, PRICK !!

TACK TILL BÄSTA MAMMA O PAPPA som alltid ställer upp för mig, guld värt!!


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela