Gaia, training, life in Stockholm.

23 mars 2012

Publicerad 2012-03-23 20:54:00 i Allmänt,

Fredagkväll och jag ska börja flyttpacka.. En vänn kanske skulle komma förbi och säga hej så de blir ju lite roligt iaf!
Sitter och käkar nu och försöker finna motivationen efter en hel dags jobb.
Jag har släpat hem två stora Intersportpåsar med papper o plast som ja ska slå in allt i.
Flyttkartongerna är borta i mitt förråd i garaget så dom tar ja imorrn, är för mörkrädd haha.
Fyfasen vad omotiverande, ajaa, taggaaa..
Morsan kommer typ halv 8 imorrn så ska vi städa allt här.
De känns som att jag och Hanna just stod och packade upp allt och fixade hära ju!

Ne nu ska ja äta upp och pppaaacckkkaa även om ja helt legat i soffan o myst o käka godis med nån.


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela