Gaia, training, life in Stockholm.

21 mars 2012

Publicerad 2012-03-21 22:23:13 i Allmänt,

Idag skulle jag ha jobbat 12-19 men de blev att ta Ylvas sista timma också. Jag hade med träningskläder men slopade de eftersom de blev så sent. Jag är ingen kvällstränare utan morgon rakt igenom! Så då är väskan färdigpackad till 06.27 bussen imorrn, jajjee! En solning tror ja också ska hinnas med.
Nu äter ja kvällsfika och tänkte lägga in dom sista möblerna på blocket. Men de blir nog imorrn för ja ids inte nu!
Jag vill att deklarationen ska komma nu så man ser om man får tillbaka eller betala, vissa verkar ha fått ju.
Skulle kolla på www.skatteverket.se men ja fattade inte riktigt hur man skulle göra, får helt enkelt vänta o se.
Med dubbla hyror i april så skulle ja va evigttacksam om ja SLAPP betala.

Jag vill bara att den här veckan ska pysa förbi och bli helg nu!! Vill göra bort o städa ur lägenheten, sova sista natten o sen sova i Gstad och mysa med familjen sista veckan.
Dom ringde förresten idag att mitt schema därborta vad klart :) Han sa att ja kommer bli riktigt nöjd och ja får de den här veckan. Har stora förhoppningar nu när han sa sådär ;) hoppas på många lediga dagar, skoja haha.

Ne nu ska ja tyyp sova, är somvanligt trött på kvällen.. Jobb 10-20 imorrn


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela