Gaia, training, life in Stockholm.

20 mars 2012

Publicerad 2012-03-20 21:11:57 i Allmänt,

Idag var jag ju då och hämtade ut en ny telefon, skönt att ja fick en helt ny :) !
Handlade på Willys på Storheden innan ja åkte hem och åt lunch och sen ner på gymmet ensväng.
De gick inge bra där, allt känndes så himla jobbigt så ja promenerade till Kallkällarn och tog en prommis med Hanna ist . Gick förbi Kvantum så ja fick plocka en plocksallad som ja käkade där när vi kom tillbaka.
Sen har ja färgat håret på Hanna också färgde hon brynen oså :) Jag blev så himla sugen när vi var på Kvantum o köpa en slingfärg o dra samtidigt men ja väntar nog och kollar efter en billig frissa i Sthlm. Vill inte göra nå förhastat fult , de sliter bara + att man måste börja om :P
Nu har jag precis kommit hem, tog bussen ner till Burströmska och promenixa hem.

Jag tänkte på en sak.. De blir tråkigt på ett sätt o flytta pga alla fina vänner hära! & Hanna o ja har hållt ihop sen vi var i blöjåldern (nästan!). Och de känns som att vi fått mkt bättre kontakt på senaste. Typ sen vi fick närmare till varann, inte för att de var långt tidigare men ändå haha:D
Men de bästa är ju att ni finns kvar men kom bara o tänka på de.

Hon till vänster var snygg, inte höger :D (från inflyttningsfesten)

 

Nu ska jag njuta av att sitta på arslet och skulle ja chansa så går ja o sover snart! Jobb 12-19 imorgon. Ska ta med skidorna till jobbet så Emma får lägga på nå berlag? på dom inför när dom ska stå hela sommarn , så dom inte blir lika torra som i år.

 

/ Johanna

 

 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-21 13:12:51

Världens bästa vän! Alltid varit och kommer alltid vara! Ett liv utan dig vore konstigt med tanke på att vi alltid umgåtts sen vi bara var några månader. Förhoppningsvis blir du inte kvar i sthlm för alltid utan att du kommer hem när du blivit less storstan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela