Gaia, training, life in Stockholm.

18 Mars 2012

Publicerad 2012-03-18 19:17:21 i Allmänt,

Jag är grymt stolt över mig idag, trotts en sen kväll så vaknade jag kl 8 pigg som aldrig förr, tog en promenad till jobbet (1,5 timma) tog de.
Satte mig och njööt i solen ensväng innan de var dags att gå in och jobba 11-17.
Shit va vi garva på jobbet idag hahha & jag förstår mindre och MINDRE hur ja ska överleva utan dom underbara personerna som finns där, :/ buhuu..
Ikväll tänkte jag och Hanna gå en kvällsprommis men hon hade annat för sig så jag tog en promenad hem också, gick förbi Kvantum och köpte en sallad som jag äter nu.
Men promenaden gick fort för att alla mina tankar kretsade runt sms ja fick under tiden så ja gick o funderade o lyssnade på mysig musik på Spott.

Mums!

 

Jag har inge ont i halsen nu och trotts att ja ätit på tok förlite för min motion idag så ville ja springa upp för kronan-backen ikväll för att ja har såån energi. De är så sjuk skillnad på när man är halvrisig och helt frisk.
Inleder därför en ny vecka imorgon med GYMMET!

Imorrn ska ja boka Sthlms resan 2 april. Då är de hejdå Luleå och hej Sthlm och nya äventyr!

Lägger in nån bild från igår!






Tack för en supergod middag älskade pappa! <3






Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat. / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela