Gaia, training, life in Stockholm.

16 mars 2012

Publicerad 2012-03-16 21:42:48 i Allmänt,

Imorse drog jag ut på en och en halv timmas prommis runt Porsön. Mötte Hanna och surrade lite också :) Solen sken och de var riktigt härligt!
Huvudet ville springa istället men inte halsen! dumma..
Idag har varit en (Extra) rolig dag på jobbet och de har gått fort!
Jobbat till 8 , gick förbi maxi och köpte (lova att inte skratta) ölkorv kom jag ut med haha. Blev sugen på nå salt och jag har aldrig ätit de men de var helt okej! haha. Smaskde i mig den på bussen så jag orkade gå hem från Malmudden. Men de var riktigt skönt med en prommis.

Idag har jag även fått några Kilo bort från mina axlar genom att kunna känna att mitt schema till nya jobbet är på G, jag är välkommen till dit jag ska bo närsomhelst veckan ja ska åka och cykeln ska jag ta på flyget. Åh så sköönt!!
Tänk, om 2 veckor och 3 dagar sitter jag på flyget med mitt liv nerpackat i väskor med en enkel biljett mot Sthlm, läskigt.
Jag ska boka planet imorrn.
Ända jobbiga tanken är hur ja ska ta mig med allt bagage ut till dom? shit pommes..

Idag tar jag en myskväll för mig själv hemma, somnar väl ändå tidigt och ska upp och jobba imorrn.
Efter jobbet ska vi på Tallkotten och äta middag med pappa o dom + farmor för att Rozi fyller 40 år :)
Sen ska jag kanske förbi Hanna och Danne ensväng!

Nu ska jag fortsätta min myskväll med en skål musli och fil + frukt, nyttigt värre o de behövs!


Perfekt väder för att ta fram den här jackan och klä sig lite underifrån ist :)


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela