Gaia, training, life in Stockholm.

14 mars 2012

Publicerad 2012-03-14 22:01:58 i Allmänt,

En omotiverad Johanna som skriver, känner mig lite krasslig, har ätit godis o onyttigt nyss, ja känner mig i obalans. Inge kul känsla! Ja känner ingen motivation till nå annat än o sova.

Kanske ny energi kommer med flytten om inte tidigare? Hope soo.
BARA typ 15 dagar kvar nu..
Känner både roligt och hemskt. Tänk, jag VS Storstan, jag har ingen att luta mig tillbaka på därborta, ingen! Till o börja med iaf. Hade förhoppningar men dom verkar inte infalla.. :/
Men ja får lov o klara mig, ja är en stark person så de går nog bra! & behöver man prata med nån får man ta telefonen o ringa.
Ska kolla med familjen när jag kan komma så ska ja boka tågbiljett snart. Funderar bara hur fasen ja ska ta mig från tåget hem till dom med 2 stora väskor(minst) + cykeln. Nåjaa, löser sig väl.

Ombyggnad av FITNESS & STREET dam idag på jobbet! De är så himla kul o fixa o göra snyggt.







/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela