Gaia, training, life in Stockholm.

13 mars 2012

Publicerad 2012-03-13 20:00:07 i Allmänt,

Imorse for jag och jobbade 8-12, jag och Annelie flyttade om i butiken så vårjackorna kommer på bättre plats!
Sen handlade jag lite och åkte hem o åt lunch. Sen har jag inte gjort så himla mkt idag. Känt mig otroligt seg, de bådar inte gott för ja vill inte bli sjuk! Satt på balkongen o njöt i solen i nån timma innan ja o Hanna har varit ut på en långprommis o Danne en bit också, härligt! :) Hade nog inte tagit mig ut på en själv idag faktiskt men är man flera så går de såå mkt lättare.
Vi fick halka oss fram :P Sjukt skönt när de bara är asfalt sen så man kan ta ut stegen.

Bokat besiktning på lägenheten idag också så nu ska den snart tömmas o städas.
Köpte nya hörlurar idag också, dom ska ja bannemig inte tappa bort. Har tappat bort 2 par nu :P
Och utan dom överlever man inte!!

Nu ska jag ligga och kolla ett avsnitt BB innan ja säkert somnar.
Bjuder på en bild från helgen för att inlägget inte ska bli såå trist :D



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela