Gaia, training, life in Stockholm.

Oplanerad midsommar

Publicerad 2012-06-23 11:29:21 i Allmänt,

Igår var jag ute i solen hela dagen, sjukt bra väder! Handlade, tog en promenad oså.
Sen på kvällen stekte jag hamburgare inne och åt (äger ingen grill). Sen kom Nathalie hit oså var vi här ett tag.
Sen åkte vi till henne, eller först sprang vi omkring i stan och letade groggvirke, inte de lättaste på en midsommar när allt (till och med i Sthlm) är stängt.
Fick tag på två stora sprite flaskor och chips iaf, sen for vi vidare till Sumpan där hon blandade massa goda drinkar åt oss, lyssnade på gammal fjortismusik (Nostalgi!).
Vid halv 12 drog vi till en fest mitt i stan där bla. en från gymnasiet som ja gått med var + massa andra Lulefolk , de var skoj! Men vi kom när dom var lite på sluttappen, alla var så packade haha.
Sen for jag hem vid 2 och somnade direkt.
 
Nu vaknade jag upp med nååsåsjuk huvudvärk. Käkade upp två friscobröd som fanns kvar och la mig isängen igen. Tror ja ska sova nån timma till, vädret är ändå inte nå bra.
 
 
Oreo drinkar med kexet, glass och sprit mmm
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela