Gaia, training, life in Stockholm.

Min vän

Publicerad 2012-06-01 07:57:40 i Allmänt,




Satt och kollade igenom gamla bilder på datorn och kom fram till att jag och Emma tagit sjuukt mycket kort på oss själva haha.
Blir glad när jag ser alla kort!
Du är en vän som man verkligen kan skratta och gråta med, berätta allt för och du lyssnar & du kan berätta för mig och jag lyssnar. Jag skulle inte tveka att säga en enda sak åt dig.
De betyder otroligt mycket! Jag har inte många sånna men du är en av dom.
Vi har nog aldrig tråkigt när vi gör nått.
Även om vi inte pratar varje dag nu så är jag säker på att du är en sån vän som det är som att vi sågs igår varje gång vi kommer prata. En del tror att man är sur för att man inte pratat på någon dag, vecka men du är nog inte en sån om jag känner dig rätt!
Tur att du började jobba hos oss så att man lärde känna dig.

Du är en riktig vän & sånna ska man vara rädd om för dom växer inte på träd :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela