Gaia, training, life in Stockholm.

30 Juni 2012

Publicerad 2012-06-30 08:44:51 i Allmänt,

Det är ju typ deprimerande att det är sista juni och inte närheten av den där sommarvärmen som ska råda nu.
Meen 9 Juli händer det, för då får jag semester!
Men jag blir så rastlös nu när jag är sjuk och inte orkar göra speciellt mycket, då hade det iallafall kunnat vara bra väder så man kan sitta ute och få färg.
Igår var jag tillbaka på jobbet iallafall, kändes riktigt bra. Jag har världens bästa arbetskamrater, alltid bra stämning och de är roligt varje gång man ska dit!
Jag har faktiskt inga planer för i helgen. Sa att jag kunde jobba om det behövs. Min partyprinsessa är i Luleå så
de blir lugnt, jag behöver nog det för att komma iform också.
 
Har bokat så att Amanda kommer hit 25-29 Juli, de ska bli sååå kul. Längtar ihjäl mig! Då ska vi på grönan, åka ut med nån mysig båt, gå på stan, sitta vid vattnet och snacka skit o äta glass. De ska bli så mysigt ! <3
 
 
Nu ska jag läsa min "Måbra" tidining som jag köpt, dricka thé och undra över varför jag vaknade innan kl 11 idag? Men de är skönt, lite pensiomorrn haha.
Jag har lite lust att åka på Ikea och byta ut överkast och lite grejer i mitt rum, men frågan är vart närmaste är och hur man tar sig dit utan bil? får kolla upp.
 
Jag köpte hårklämmor för någon dag sen och har börjat ha håret på lite olika sätt nu, de är kul att testa lite nytt istället för den där klassiska hårnålen jag alltid har. Är föriövrigt nöjd med min hårkvalité nu. Tänk vad det kan göra susen från blondt till brunt, som ett nytt hår haha.
Glänsande istället för en torr risboll.
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela