Gaia, training, life in Stockholm.

26 Juni 2012

Publicerad 2012-06-26 10:14:05 i Allmänt,

Igår fick jag gå hem från jobbet för att jag fick så sjukt ont i skallen.
Idag vaknadejag med rinnande näsa, hosta och dunkadunka i skallen., Ringde just chefen och sa att jag blir hemma, skulle jobbat 12-20. Han är så himla schysst, han fråga om ja hade Alvedon hemma eller om ja behövde de. Alltid lika snäll!
Jag gillar inte att vara hemma för sjukdom, känns mesigt. Hade de inte varit för febern så hade ja gått.
Bokade tvätt 16-19 idag, kan lika passa på att göra bort de när ja ändå kommer dö av tristess idag.
Jag ska nog passa på att betala räkningar idag också.
 
Om 13 dagar får jag semester, U N D E R B A R T!  Ifall vädret blir bättre.
Prick en månad till min/mina? systrar kommer och hälsar på, ska bli såå kul. <3 Saknar.
Ibland kan jag få en saknad efter var och en där hemma.
Jag vill se hur stor Gabbe ser ut och hur han utvecklas, kunna ge mamma eller pappa en kram eller umgås med komisar där hemma. Jag ska åka hem ensväng i sommar är jag nog säker på.
 
 
Jag är så nöjd med mitt bruna hår. Jag kan gå flera dagar utan att tvätta och de är glansigt o fräscht, de ljusa tvättade jag varje dag och de var ändå som tovigt.
Ne brunt is the shit! Men blondt är jätte fint men jag orkar inte sköta de.
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela