Gaia, training, life in Stockholm.

Brunt ska de va

Publicerad 2012-06-21 23:04:56 i Allmänt,

 
 
Jag blev så sjukt less på allt olika skiftningar och att håret jämt var slitet när man vaknade, nee brun is tha shit! Nu ska jag inte tjorva mer. Om jag är påväg, så påminn mig att ja är snyggare i brun!
 
Idag har jag cyklat först till Hellasgården ( ett område typ som Ormberget fast mycket större, med badplats o allt ).
Det är så roligt hur man tänkte om Stockholm innan man flyttade, typ betong, sämre träningsmöjligheter osv. Men Luleå, släng er i väggen! Här finns såå mkt fina träningsslingor som inte finns hemma. Jag har cyklat sammanlagt 4 timmar idag. Cyklade ut till Ingarö där familjen har stuga, sjukt fint ställe. Jag vill verkligen ha ett sånt smultronställe i framtiden!
Vi grillade hampisar och drack vin till de, sen cyklade jag hem på kvällen.
De var så sjukt jobbig väg dit, upp och ner backar hela vägen i slutet!
 
Nu är jag hemma, käkar glass med banan och ska sova snart.
Jag var på NK igår och köpte "NeuveauBrow" 995kr (dyrt!) men de ska tydligen vara sjukt bra. En kompis har testat det fast för ögonfransarna. De gör så att håret börjar växa jätte mkt och med mina fjun till ögonbryn så är de värt att testa. Nathalie har fått sjukt långa ögonfransar så levande bevis att de fungerar.
 
Trevlig midsommar på er!
 
 
 
/ Johanna

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela