Gaia, training, life in Stockholm.

19 juni 2012

Publicerad 2012-06-19 21:54:08 i Allmänt,

Vart kommer min slöhet ifrån ? säg de nån!
Idag har jag jobbat 11-20. Klev upp så jag precis han till jobbet , har ätit på donken och nu är de här mitt kvällsfika..



haha vad händer? Jag har fått en annan livsstil helt enkelt, ooopps..

Imorgon ska jag gå och köpa ett medel på NK så att ögonbrynen och ögonfransarna växer som tusan, Nathalie tipsade. Trode att hon hade lösfransar X1000 men de var hennes egna, såå otroligt fint! De är sjukt dyrt men värt de.
Idag skrev Annika att vi får en kille som ska bo med oss i några veckor nu. Han ska ha ett rum där uppe. Dom har haft han som inneboende över sommrar förrut också, nån yrkesofficier, måste vara genom Peder.
Nu är jag ledig 4 dagar, (igen!), ja jobbar typ aldrig haha.
Imorgon blir de gymmet med Marika, vi ska provträna gratis på SATS.


/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela