Gaia, training, life in Stockholm.

18 Juni 2012

Publicerad 2012-06-18 22:10:28 i Allmänt,

Jag måste bara skriva lite tankar..

Ibland är det bara inse att man växer ifrån vissa personer, man utvecklas och tar olika vägar, sen en vacker dag kanske man mötts igen, vem vet.
Jag vet inte om jag kan säga att jag förändrats sen jag flyttat hit, mer att jag kan vara den person jag verkligen är tillsammans med fler personer.
Jag vill vara framåt, öppen och kunna prata om allt med dom jag lär känna. Hemma hade jag några sånna och dom är guld värda.
Här är alla personer riktigt framåt och det är super kul att lära känna nya personer hela tiden. Folk man lär känna här känns som att jag känt i flera år från första gången vi pratar, tex. nya personer på jobbet, superkul!


Jag är glad att jag tog steget att för snart 3 månader sen dra iväg helt själv till en stoor stad utan att veta vad som egentligen väntade.
Utan att veta hur jag skulle trivas på jobbet, utan att känna en kotte men tänk så bra det gått!
Endel säger att det kan ta upp till 1 år innan man känner sig bekväm i tillvaron men jag är redan nöjd med mitt liv hära.
De är ett betydligt mer hektiskt liv här, absolut. De händer saker hela tiden, man är iprincip bara hem och sover men det är så jag alltid velat ha det. Fullt upp!
Visst är livet i Luleå bra men de är på tok för stillsamt och ohändelserikt för mig, iallafall i det stadiet jag befinner mig i nu, om några år kanske jag är tillbaka men nu är Jag ung och vill leva loppan!





Puss / Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela