Gaia, training, life in Stockholm.

12 Juni 2012

Publicerad 2012-06-12 11:20:13 i Allmänt,

Åh de går inte att orka träna! Ställde väckarn på 7 idag men jag var ju medvetslös.. Tog en promenad till stan nyss för att köpa linser och sen bussen hem. Funderar på att ta nya ta till semestern i Juli och köra på då!
Ska hoppa i duschen och sen jobb 12-20. Sen är ja beordrad av Camilla att komma hem för hon har med sig en dejt och vill att ja är hemma för vissa saker haha..
Skulle egentligen på studentmottagning på Ekerö men ja får nog inte sluta kl 4.

Ne nu ska jag sätta fart.. Min hörlurar till mobilen pajjade just, dom går alltid sönder så det bara hörs ljud i ena och idag gick båda sönder, inte okej! måste ha nya idag.

De är 12 juni och de är inte ens bra väder, vad händer?!?!? vart är sommaren? jag vill utomlands..


/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela