Gaia, training, life in Stockholm.

10 JUNI 2012

Publicerad 2012-06-10 19:05:22 i Allmänt,

Hänt sen sist..

* Gymmat med Marika och bestämt att jag ska köpa kort på F&S inne i stan.
* Besökt mammas moster på Kungsholmen, ätit thaibuffe och pratat med henne & fått erbjudande att låna deras lägenhet när dom är i sitt sommarhus om jag vill! Så där ska jag och Amanda bo.
* Träffat nya personer
* Druckit drinkar hela natten med besök från Lule + folk från Sthlm :)
* Kollat fotbolls EM och suktat efter Cristiano Ronaldo (sjukt snygg) haha
* Min lossassyrra har fyllt år, Bästa Amanda har tagit studenten, Mamma har fyllt år & allt detta MISSADE JAG! :(
* Stora tankar på att färga håret brunt igen

+ mkt mer som jag inte minns just nu, trallallala!

Nu sitter jag och dricker cola och kollar runt lite på jobb, bloggar m.m! Solen skiner men jag är för slö för att göra nått, blir en tiiidig kväll.

I veckan är de jobb, försöka komma igång och träna, fara och fika hos Marikas föräldrar för att hennes bror tar studenten, Hanna kommer på Onsdag :)! Fullt upp.. Hoppas på soft väder.




/ Johanna

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-06-11 17:32:39

Tack gulledu!!<3 tur att bilder finns så du inte har missat allt, längtar efter dig! <3 tur att jag kommer snart. Ska in till jobbet nån dag här nu och kolla om jag kan byta bort en fredag :) puss och kram!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela