Gaia, training, life in Stockholm.

1 Juni 2012

Publicerad 2012-06-01 07:30:28 i Allmänt,

Jahaa nu har det gått ett tag igen. Känner varken tid eller ork att blogga nu. Sitter knappt vid datorn nånting. Nu har jag tvättstugan så jag passade på mellan maskinerna.
Jag hade en liten down period förra helgen då jag kände mig väldigt ensam för att alla jag kände typ var borta , upptagen oså. Men den gick snabbt över på Måndag då det var full rulle igen.

Promenerade in till stan och träffade Marika igår. Vi skulle testa på Sats vid Östermalmstorg men hon hade lite kort om tid så vi gick en promenad och såg friluftsaktiga ut i våra Haglöfs ryggor mitt i stan, letade en klocka i studentpresent åt hennes bror, lunchade på ett mysigt ställe och sen promenerade jag hem. Tar ca 1,5 timma att gå till stan så jag fick en rejäl promenad den dagen.
På kvällen hämtade Chrille upp mig oså for vi på lite affärer. Jag köpte studentpresent åt Andreá (familjens barn) oså köpte C en dammsugare på MediaM. Drack en god smoothie på Naked juice bar också.

På kvällen tog jag en promenad med Sune, hjälpte här hemma inför studenten idag, fixa tårtor oså.

Idag är det skitväder ute, synd om studenterna som går ut idag! Regn och rusk. Jag ska följa på hennes kl 12 och sen ska jag och Chrille på stan för jag ska SPEND MONEY! Har en liten lista på saker jag vill ha..

*Vit BH
*Långklänning
*Fransväska
*Höga jeansshorts i jeansfärg
*Sugen på jeansjacka också


Lite nytt som jag har hunnit köpa mig..





Väskan har Isabelle gjort åt mig när jag var i Lule, skit snygg!




Ha de bra!!

/ Johanna

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2012-06-01 14:50:51

Vilka fina saker du köpt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela