Gaia, training, life in Stockholm.

SEMEEESTER

Publicerad 2012-07-08 20:46:27 i Allmänt,

I fredags drog jag och Nathalie till Mosebacke och träffade ett gäng från aktivitetssidan. De var sjukt trevligt! söta tjejer. Vi dansade loss på en afrikankväll typ haha.. Var sån musik, lite svårt att hitta moves till de men vi flummade på!
Sen drog jag och Natta till Nivå22 och träffade Ronny o några fler. Jag följde vidare med dom till Utecompaniet och N drog hem . Avslutade med donken och sen åkte jag hem vid 4!

Igår jobbade jag till 6, sen ville jag ta de lugnt men de blev inte så. Åsa hörde av sig om jag ville ta ett glas vin i stan (blev inte bara ett) haha.. föjde med en annan tjej också .
Satt på medis bar och drack nån vinflaska sen drog vi med några killar till ett nytt ställe där vi drack drinkar. Ja blev sjukt full, för full. Fick för mig att åka hem och hoppa av bussen halvvägs hem och promenera ist i en halvtimma haha.. däckade direkt.
 
Imorse duschade jag och klev ur duschen med balsamet i håret, kom på de efter ett tag och fick vända om haha.. Min plats på jobbet idag var nog på skolagrets golv med en kartong som kudde och terrande killar som gick och reta mig haha. Fyfan ville bara hem. Men de blev bättre efter en cola och senare på dagen.
 
Nu har jag SEMESTER! fan vad grymt. Den här veckan är rätt bokat med grejer , kul!
Ska träffa nya tjejer typ varje dag , åka till Fjäderholmarna igen med Åsa o dricka vin, träffa min söta Michelle och hennes norska pojkvän, fara på fest hos en på jobbet m.m
 
Ge mig bättre väder bara, tack!
 
 
 
 
 
/ En glad tjej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela