Gaia, training, life in Stockholm.

Vänner är det bästa

Publicerad 2012-07-17 21:31:17 i Allmänt,

Tillbaka i Stockholm nu!
I helgen satt jag och Mikaela och drack nån öl/cider och snackade, sen blev vi hämtade till en fest i Skarpnäck hos en på mitt jobb. Dom är lite yngre så de var väl inte fest man är van vid men vi skakade loss på golvet, surrade , drack. En trevlig kväll!
 
Har hunnit med första doppet också wihoo! Igår i Gustavsberg med Mickis. Lunchade på en pizzeria och sen drog vi ner och badade, de var riktigt varmt. De var klippor där dom hade sprayat "Bada inte här" men vi bada iallfall och hippsvipps hade jag stampat på glasbitar från en krossad ölflaska och skurit upp foten så vi sprang till hennes föräldrar i bikiini och plåstrade om mig, stackar mig själv haha. Satt där på balkongen , tog en cigg och drack kaffe med hennes morsa och njööt av vädret!
 
Har käkat middag med Marika också nu innan hon far till Kebne. Hon gjorde sina asgoda sojafärsbiffar med massa sallader och tzatsiki.
Gav henne ett par vandringssockar i sen födelsedagspresent när ja såg att hon tänkt vandra i låga bomullssockar. Big nono!
 
Idag har jag ryckt in på jobbet (hela veckan typ) pga att de hänt en sak som ja inte tänker skriva hära men jag ställer upp och jobbar på min semester iallafall. Fick sluta 5 idag så de var skönt. Tog en promenad tillbaka till jobbet o hängde sista timmen med dom där, vääldigt effektiva dom var som låg och käkade mackor i personalrummet haha.
 
Imorrn jobbar jag 11-20. Tänkte ta en prommis innan om foten tillåter!
 
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela