Gaia, training, life in Stockholm.

Hoome sweet home

Publicerad 2012-07-11 10:38:43 i Allmänt,

Igår bestämde jag att jag skulle åka hem ensväng, sagt och gjort, bokade flyg och 19.30 for jag.
Pappa & Isabelle hämtade mig oså for vi förbi Rutvik så jag fick springa in till Johan och överraska Amanda att jag var hemma, hon såg rätt chockad ut haha. Hennes kommentar "Men du .. du skulle ju inte komma hem än" haha sötis.
Sen på kvällen cyklade jag förbi morsan och syster o hennes kille. Han var grymt trevlig!
 
Imorse vaknade jag redan kl 6 när Gabbe började låta, satt och myste med han och sen en prommis till Storheden och köpa mousse o lite grejer.
Åh de är så mysigt att vara hemma, jag uppskattar det verkligen.
Känner att jag aldrig vill bo här men såhär lite då och då är de mysigt! Man slipper trampa nån på fötterna varje morrnpromenad, här är de snarare eko haha..
 
 
 
 
Väntar på att Emma ska vakna så ska hon och Robin hämta upp mig oså ska vi på stan, myyspys.
Vi ska sitta på ett fik, snacka skit och planera hennes tatuering.
Nu morronkaffet & slänga sig i duschen.
 
 
/ Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela