Gaia, training, life in Stockholm.

Hjärta dig

Publicerad 2012-07-29 21:36:15 i Allmänt,

Nu har Amanda varit här sen i Onsdags och jag har mått jätte bra att få umgås med min söta plutt!
Lämnade henne på Arlanda idag.
Vi har shoppat MASSA, 5000 brände jag men då har jag massa nytt shoppat också :) festat, ätit gott, haft myskväll, haft filmkväll med några kompisar till mig, gått promenad , solat, legat i en park med nytt folk & läst skvallertidningar och umgåtts och mått allmänt gott.
Jag saknar dig redan gulle!
De känns så kul att lilla lilla syster nu kan göra en sällskap på krogen, dricka drinkar med och ha kul!
Tänk att du har blivit så stor hihi.
Efter hon har åkt idag så har ja umgåtts med en killkompis från jobbet , chillat hemma hos mig och inte gjort alls nå mkt.
Nu har jag nyss käkat tacos, matkoma på HÖG nivå.
 
Grattis bästa pappa som fyllde år igår <3
 
Lite bilder..
 
Du betyder så mycket för mig!
 

Nu är de bara tagga jobb imorgon. Är endast ledig Torsdag, annars jobbet jag 10-20 varje dag + helgen fulla dagar. Rivstart, jajjemen!
Byebye semestern!
På Onsdag kommer en vän hem från sin Europaresa, längtar lite smått faktiskt.
 
 
/ Johanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela