Gaia, training, life in Stockholm.

9 Juli 2012

Publicerad 2012-07-09 21:52:04 i Allmänt,

Idag har de varit en superbra dag!
 
Jag sov ut till 10, tog en promenad till stan och la mig i en park och solade. Hängde där i nån timma och sen gick jag och tog bussen hem.
Käkade lite och sen har jag varit till Björknäs och träffat en tjej som heter Mikaela. Vi drack några öl och surrade, skit trevlig tjej!
Vi ska spara pengar och åka till Thailand efter nyår han vi bestämma, haha. Ne hon var jätte jätte trevlig!
De blir fler träffar! Bada står på schemat imorrn.
Skönast att hon bodde gångavstånd härifrån.

Jag mår så bra av att ha massa kompisar! De är så himla kul. Man behöver det och kan aldrig få för mycket.
Nu kanske ja ska umgås med en på jobbet, tjaatjaa!
 
 
.
 
 
/ En glad tjej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela