Gaia, training, life in Stockholm.

5 Juli 2012

Publicerad 2012-07-05 08:10:37 i Allmänt,

Igår blev en riktig ute dag. Tog på mig korta shorts, linne och promenerade iväg till stan, la mig på en gräskulle och stekte , promenerade längs vattnet vid sjöstad och satte mig där och myste vid nå båtar.
De var riktigt skööönt!
 
På kvällen for jag in till stan och mötte upp tjejer som ja inte sett förr. Drog först ut till Fjäderholmarna med båt med 4 st sen for vi tillbaka och träffade 6 st till på ett ute  ställe i stan! Tillslut var vi 3 st som satt sent och drack rosé i gården(ett ställe) mysigt! Dom var trevliga allihopa. Lite kul att testa tjej dejt :P hehe. Endel hade gjorde de flera gånger förrut.
 
Idag är de inte lika bra väder, min hosta är lika hemsk som förr och ja börjar bli less..blä!
Ska nog umgås idag!
Camilla ligger på sjukhus :/ Tycker synd om henne. Händer alltid henne nått!
 
BRUNBRUNBRUN , i like it! Ska vara svart som en bränd köttbulle (som ja kallas på jobbet) när ja får semester!!
Mitt hår har redan blekts i solen..
 
Jag mår riktigt bra nu! Känns som att uttrycket "livet leker" stämmer bra in på mig nu. Jag älskar nya utmaningar och nya grejer!
De är 3 jobbdagar kvar till semester, jag kan åka hem och hälsa på , min syster kommer, jag har lärt känna nya människor som jag kan umgås med.
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela