Gaia, training, life in Stockholm.

3 juli 2012

Publicerad 2012-07-03 22:40:57 i Allmänt,

De blir ett slarvigt inlägg för ja är trött!
 
Idag har vädret varit kanonbra, nu kommer sommarn tillbaka hoppas jag.
Jag trivs så sjukt bra på jobbet också, varje dag är såå rolig!
Bara några dagar kvar till semester nu.
 
Igår gjorde jag mig medlem på www.aktivitetssidan.se, jätte bra tips för er som flyttat och vill skapa kontakter.
Jag googlade på vänner i stockholm och nu har jag över 10 st som skriver på FB och vill träffas. Ska med ett gäng tjejer till Strandbryggan imorgon, ligger på Strandvägen. Vi ska träffas, dricka lite och surra. Ingen känner jag sen innan så de blir spännande!
De är personer som bott i Sthlm hela sitt liv också men har glidit ifrån sina vänner, o endel som bara vill ha fler. Nee de blir kul!
Ska träffa en tjej imorrn på dan också och ta en fika på stan :) Ledig 2 dagar nu.
I helgen kommer nog Ronny och Johan till sthlm, då blir de partii!
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela