Gaia, training, life in Stockholm.

24 Juli 2012

Publicerad 2012-07-24 11:43:28 i Allmänt,

Har just varit till VC och kollat upp min förkyldning men de var bara virus så de är bara väänta.. Segt!
Har sprungit upp flera gånger och spottat släm i natt ursch!!
Fick en medecin mot det iallafall.
Jag får vara glad att jag inte är sängliggandes iallafall, men cyklingen igår var inte de smartaste hehe..
 
Nu sitter jag och dricker morronkaffe, mums. Man är som inte hel utan de!
Ska klä på mig och åka in till stan och möta massa tjejer för picknick nu.
 
Ha en bra dag :)
 
Fick bli mitt nya linne från Gina och en top från Gina under, jeans, tygskor. Lite halv slö stil!
 
 
Hejdå mina vänner & alla som jag känner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela