Gaia, training, life in Stockholm.

23 Juli 2012

Publicerad 2012-07-23 11:41:09 i Allmänt,

Mitt nya linne, gillar de! Färgen är najs när man är brun.
 
I lördags var jag på stan med en ny tjej som heter Sogol. Vi gick och shoppade, käkade good mat i Kungshallarna, satt och snackade oså.
Sen på kvällen for jag till Åsa i Råcksta och drack vin och surrade med henne, sen drog vi in till stan och träffade massa andra tjejer på ett ställe som hette FLYT.
Sen när dom gick vidare så åkte jag till en grillfest i Bandhagen och fortsatte dära.
 
Igår jobbade jag 12-16, var inte alls pigg haha. Men de funkade!
Låg hemma och käkade chips o kollade film på kvällen.
 
Idag vaknade jag täppt i näsan o ont i halsen, 5e veckan i rad. Snart ringer jag nog farbror doktor!
Denna dag är rätt oplanerad faktiskt. Har ringt lite samtal på morrn o fixat lite och nu kanske ut på en promenad? inte de bästa för förkyldningen men.
Ska ev. fika med en vän och boka in oss på spanska kurs, Sii Sii!
På Onsdag kommer Amanda, myyysigt. Och då får man pengar, äntligen!!
 
De skulle vara kul att veta vem som läser bloggen men alla är så fega att kommentera!
30-40 per dag och jag kan typ räkna på en hand dom jag bara vet läser den hela tiden.
Kom igen gott folk, kommentera! Kul för skojskull bara, även om ja inte känner er.
 
 
/ Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela