Gaia, training, life in Stockholm.

20 Juli 2012

Publicerad 2012-07-20 07:45:24 i Allmänt,

Idag fick jag semester igen. Jobbar dock på Söndag 12-16 bara men annars är jag ledig hela nästa vecka också och den kommer bli grym!
Först kommer Michelle och sen Amanda :)
 
Sen i sommras!
 
Oj vad jag längtar till 25e. Är helt pank nu, nallandet från sparkontot är redan brutet, Ogilla!
I need some money! Då ska jag och Amanda dra en shoppingrunda på staan, wihoo.
Nu håller jag på med tvätten, ska sätta i torken och sen bege mig ut på en prommis.
Känner i halsen sen typ 5 veckor tillbaka, inte okej. Går snart och kollar upp de tror ja!
 

Du kan bara inte försvinna ur mina tankar, jag kollar din fb och ser om du skrivit nått nytt nästan hela tiden.
But why? De kommer ändå inte bli någonting, de är passerat men likförbannat ska jag vara där och kolla.
De blir som automatiskt, jag bryr mig fast jag vet inte varför, för jag har inget för det.
Såå.. dags att sluta kanske?
 
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela