Gaia, training, life in Stockholm.

Mysdag med Emma

Publicerad 2012-07-12 08:39:05 i Allmänt,

Igår hade jag en jätte mysig dag med Emma!
Vi gick på Friends också bjöd jag henne på lunch, satt och snackade länge. Sen träffade vi Oscar , hennes ex från Ume, följde han på Max och sen gick vi på stan ensväng.
Sen for vi till Storheden, gick in på mitt gamla jobb och träffade dom, alltid lika kul :) Sen ett besök hos syster och lämna en liten present åt henne.
Sen satte vi oss ute och åt varsinn låda jordgubbar, mums!
 
På kvällen for vi in och hade mysigt med Zimba i Norra hamn, drack några breezer och njöt av kvällssolen. Sen Kvantum, köpte godis, träffade Emmas kille och sen hem till Emma och ha kvällsmys och planera hennes tatuering som ska göras idag.
Vi har sovit typ 3 timmar, trött!
 
Nu ska vi snart ta en promenad med Zimba innan Amanda hämtar oss så ska vi till Örnäset och kolla när Emma plågas, hujja men fint blir de!
 
 
Jag älskar mina syskon! Vi har så otroligt kul nu jag och Emma, varför hade vi inte de förr lixom? Vi båda vet ju varför, men bättre sent än aldrig. Love you! Snyggsyster.
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela