Gaia, training, life in Stockholm.

Utväxten ett minne blott..

Publicerad 2012-01-31 20:57:07 i Allmänt,

Imorse tog jag en proteinshake och promenerade sen till gymmet och sprang 30 minuter på 11an, ska höja till 12 imorgon!
Sen blev de styrke en halvtimma. Duschade på gymmet , käkade en kesella och promenerade till bussen för jobb 11-18. Dagen gick snabbt men inte så konstigt när man jobba så kort!
Träffade pappa på Maxi efter, handlade lite, bla hårfärg. Sen tog jag bussen hem. Väntade på 6an för att de var så himla kallt ute!




Nu ska jag kolla var färgade linser kostar och om de finns med styrka? annars beställer jag vanliga för mina är slut som vanligt. Dyrt o va blind som en fladdermus haha..
Ska fundera på om jag ska klippa mig imorrn också, de är såå i behov av en saxning men samtidigt vill jag spara ännuännu längre. humm..
Hade fått ett mejl på soffan också, hoppas nån vill ha!
Nu ska jag äta välling med blåbär och frön, och ett ägg med keso och grönsaker.



/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela